#КүшiмiзБiрлiкте

Оқиғалар лентасы

Кеше
04 қазан
03 қазан

Сауалнама

Қарағандылықтар, сіз супермаркеттерде азық-түлік бағасының өскенін байқадыңыз ба?
  • Әрине. Ол қазірдің өзінде қалтасын айтарлықтай ұрады;(655)
  • Мен айырмашылықты сезбедім/а(1414)

Қазақстанда өмір ең қымбат болды

Қазақстанда өмір ең қымбат болды Фото: экараганда
NUR.KZ

Қазақстанда ең төменгі күнкөріс деңгейі жаңартылды. 2 тоқсанда ол 67 618 теңгені құрады. Бұл соманың орташа тұрғыны өзінің негізгі қажеттіліктеріне жеткілікті болуы керек. Толығырақ оқыңыз NUR.KZ. 

Ұлттық статистика бюросы жан басына шаққандағы аймақтық күнкөріс деңгейі (ЖМ) бойынша жаңартылған деректерді жариялады. 2 тоқсанда ол бір адамға 67 618 теңгені құрады. Үш айда ол 5,4% – ға, ал бір жылда 20,3% - ға өсті.
 
Талдаушылардың есептеулері бойынша бұл соманың 55% – ы, яғни шамамен 37 190 теңге азық-түлік тауарларына, ал қалған 45% - ы немесе 30 428 теңге-қажетті заттар мен ақылы қызметтерге жұмсалуы тиіс.
 
Маңызды: ПМ өзінің ең негізгі қажеттіліктерін жабу үшін орташа қазақстандыққа қажет соманы анықтайды. Қарапайым тілмен айтқанда, бұл "өмір сүру жиынтығы" туралы.
 
Қазақстанда өмір ең қымбат болды
 
PM азық-түлік себетінің құнына байланысты, ал азық-түлік бағасы барлық жерде бірдей емес болғандықтан, өмір сүру үшін ең төменгі сома елдің аймағына байланысты айтарлықтай ерекшеленеді.
 
Ең жоғары күнкөріс деңгейі 2026 жылдың 2 тоқсанында Алматыда тіркелді-айына бір адамға 75 203 теңге.
 
Одан кейін Маңғыстау (73 671 теңге) және Алматы (71 332 теңге) облыстары келеді.
 
Астанада ПМ 69 917 теңгеге, ал Шымкентте 65 999 теңгеге тең. Ең төменгі күнкөріс деңгейі Батыс Қазақстан облысында тіркелген-57 517 теңге.
 
Ең жоғары жылдық өсімді Алматы (+28,2%), сондай-ақ Қызылорда (+26,8%) және Жамбыл (+25,4%) облыстары көрсетті.
 
Қазақстандағы өңірлік ең төменгі күнкөріс деңгейі
 
 
 
Максимум (Алматы қ.)
Минимум (Шығыс Қазақстан)
ҚР өңірлері
* Ең жоғары күнкөріс минимумы Алматыда (₸75 203) және Қызылорда (₸73 671), ең төменгісі Шығыс Қазақстан облысында (₸57 517) тіркелген.
Деректер көзі: ұлттық статистика бюросы.
 
Айта кетейік, күнкөріс деңгейі тек өңірлер бойынша ғана ерекшеленбейді. Ол әйелдер мен ерлер үшін, сондай-ақ әр жас тобы үшін бөлек есептеледі.
 
Мәселен, еңбекке қабілетті жастағы ересек ер адамдар үшін өмір сүру үшін ең төменгі сома айына 80 519 теңге деңгейінде анықталды. Әйелдер үшін бұл көрсеткіш 63 933 теңгеге тең.
 
Зейнеткерлер үшін ЖМ 63 422 теңгеге, ал 13 жасқа дейінгі балалар үшін – 53 645 теңгеге тең. 14 пен 17 жас аралығындағы ұлдар үшін бұл сома 85 613 теңгеге, ал қыздар үшін – 65 598 теңгеге тең.

Сондай – ақ, БНС-да 2026 жылдың бірінші жартыжылдығы үшін ең төменгі күнкөріс деңгейі жарияланды-бұл сома бір адамға айына 65 886 теңгені құрады. 

    • Тарату: 






    Жаңалықтар ұсыныңыз
    Біз әлеуметтік желілерде